Sexe com Déu mana

No results found.

No results found.

El religiós polonès Ksawery Knotz desgrana consells pràctics -i teològics- a les parelles que vulguin posar salsa a la seva vida sexual. El sexe en el matrimoni no hauria de ser avorrit: al contrari, és una cosa santa -i una santa cosa- i hauria d’estar carregat de fantasia.

El pare Ksawery transmet aquest missatge a totes les parelles que estimen Déu: tenir una bona vida sexual no forma part de la llista de pecats. Per això, escriu aquest llibre amb l’objectiu d’eliminar tabús i els sentiments de culpabilitat de la ment dels catòlics, basant-se en la seva experiència com a acompanyant espiritual de moltes parelles.

Sexe com Déu mana s’ha convertit ràpidament en un sorprenent èxit de vendes tant al seu país com a la resta del món.

El pare Ksawery Knotz és sacerdot franciscà i viu en un monestir prop de Cracòvia. Afirma que no cal estar malalt del cor per ser cardiòleg.

Fitxa tècnica

Enquadernació: Rústica amb solapes

Format: 16 x 23 cm

Descarrega la portada

No results found.

No results found.

Et pot interessar

El llibre del Paraulògic Mini

Odissea

Bordergrams

Europa és un estat d’ànim

Demà serà un altre dia… vint anys després

L’últim gegant